Moje ceny:

Úvodní nezávazná schůzka Na první nezávazné schůzce si spolu dáme dobrou kávu, trochu se poznáme, probereme možnosti spolupráce. Schůzka slouží k tomu, abychom se měli možnost poznat a zjistit tak, zda se na Vašem velkém dni budeme podílet společně. U tak jedinečné události, jakou je svatební den dvou lidí, je nutné, abychom si od začátku tzv. sedli a vše šlapalo, jak má. Schůzka neslouží k radám týkajícím se dodavatelů, vyřizování a zařizování svatby aj. (k tomu nabízím níže možnosti konzultací). zdarma
Svatba na klíč Vyhledám a zajistím kompletně všechny dodavatele, navrhnu kompozici a styl svatby. Nemáte-li, vyhledám a doporučím vhodná místa, zajistím oddávajícího, hudbu, floristku, cukrářku, fotografa, kameramana, catering, šaty, prstýnky, oblek, vizážistku, kadeřnici, dopravu, ubytování...Zorganizuji kompletně svatební den. Zrealizuji celou výzdobu - jak místo obřadu, tak i místo hostiny a svatební tabule. Po celý svatební den budu Vaší pravou rukou. Nemusíte se vůbec o nic starat. Já a moje kolegyně s Vámi budeme tak dlouho, jak si budete přát. Samozřejmostí jsou konzultace a schůzky dle Vaší potřeby. Bližší informace a požadavky si sdělíme na osobní schůzce. dle náročnosti a požadavků
Koordinace obřadu (2-3 hodiny) Před svatebním dnem se s Vámi sejdu na Vámi vybraném místě obřadu či hostiny. Ve svatební den přijedu s kolegyní cca hodinu až dvě hodiny před obřadem, pomůžeme Vám s přípravami, zkontrolujeme dodávky od vašich dodavatelů včetně ceny a placení, uvítáme hosty, sdělíme jim program dne, připneme myrtu. Pomůžeme s přípravou aut, zkontrolujeme výzdobu a správnost zasedacího pořádku. Zorganizujeme přejezd na místo obřadu, kde zajistíme hladký průběh obřadu i následných gratulací. Tolik jen orientačně, vše je na domluvě a konkrétních požadavcích. od 3 000 Kč
Koordinace svatebního dne (6-7 hodin) Před svatebním dnem se s Vámi sejdu na Vámi vybraném místě obřadu či hostiny. Ve svatební den přijedu s kolegyní cca hodinu až dvě hodiny před obřadem, pomůžeme Vám s přípravami, zkontrolujeme dodávky od vašich dodavatelů včetně ceny a placení, uvítáme hosty, sdělíme jim program dne, připneme myrtu. Pomůžeme s přípravami aut. Zorganizujeme přejezd na místo obřadu, kde zajistíme hladký průběh obřadu i následných gratulací. Organizujeme přejezd na místo hostiny, kde zkontrolujeme správnost zasedacího pořádku i zajištění uvítání novomanželů personálem. Zkontrolujeme výzdobu, zajistíme zábavu hostů, když se pojedete fotit nebo asistujeme při focení. Hlídáme stanovený rozpočet na baru. Převezmeme dary a bezpečně je uložíme. Rozdáme výslužky, pomůžeme s ubytováním hostů...Tolik jen orientačně, vše je na domluvě a konkrétních požadavcích. Samozřejmostí je možnost prodloužení koordinace dle Vašich potřeb a přání. od 6 000 Kč
Realizace výzdoby místa obřadu Provedeme výzdobu místa obřadu - kostel, úřad, venkovní obřad (vinice, les, louka, zahrada...). Navštívíme místo obřadu s Vámi, navrhneme styl a možnosti dekorování. Doba přípravy dekorací 2-4 hodiny. Doba realizace výzdoby na místě 2-4 hodiny. 1 500 Kč
Realizace výzdoby místa hostiny a svatební tabule Vyzdobíme celé místo, kde se bude odehrávat Vaše svatební hostina a after party, včetně svatební tabule (hotel, restaurace, kulturní dům, venkovní prostory...). Vámi vybrané místo navštívím s Vámi v dostatečném časovém předstihu, navrhnu a proberu s Vámi možnosti dekorování. Doba přípravy dekorací 2-4 hodiny. Doba realizace výzdoby na místě 3-5 hodin. Konečná cena dle počtu osob a náročnosti. od 5 000 Kč
Realizace výzdoby místa obřadu, hostiny a svatební tabule Kompletní balíček realizace výzdoby (předchozí dva body dohromady). Vámi vybrané místo navštívím s Vámi v dostatečném časovém předstihu, navrhnu a proberu s Vámi možnosti dekorování. Doba přípravy dekorací 3-5 hodin. Doba realizace výzdoby na místě 4-8 hodin. Vyzdobíme kompletně všechny prostory, kde se bude Vaše svatba odehrávat - od místa obřadu, hostiny až po svatební tabuli. Konečná cena dle počtu osob a náročnosti. od 6 000 Kč
Pomocný svatební servis Zařizujete si svatbu sama, ale na některou její část si sama netroufáte? Ať už je to zajištění vhodných dodavatelů, domluvení místa obřadu a oddávajícího, úřední formality, organizace svatebního dne či jakákoliv jiná pomoc se zařízením Vaší svatby, tato služba je přesně pro Vás. od 2 000 Kč
Svatební konzultace Výborné pro páry, které si chtějí svatbu zařídit sami, ale uvítají radu někoho zkušeného na telefonu - stanovení rozpočtu, harmonogramu, tipy na obědové menu...Na co si dát pozor, čemu se vyvarovat, na čem se dá ušetřit a na čem raději nešetřit... 450 Kč/ hod.

 Cena neobsahuje náklady na dopravu a na materiál a dekorace.

Doprava po Boskovicích zdarma. Dále - 6Kč/km.

 

Působím - převážně Brno, Blansko, Boskovice a celý Jihomoravský kraj. Ráda přijedu kamkoliv po celé ČR.

Neváhejte mne kontaktovat s jakýmkoliv dotazem. Ozvu se Vám zpět 🙂 

pavlamusilova@tva-svatba.cz